2014. május 1., csütörtök

Felszínen maradni

Karizmatikus közösségi dicsőítésen a testvérek próféciái mindig sokat jelentettek számomra. Értékes erőforrást adtak a mindennapok küzdelmeiben. Ezek igékben és képekben is megnyilvánultak, ahol a képekhez magyarázatot is adtak a Szentlélek által a testvérek. Ezek belső képek voltak, amelyek erősítették a jelen levők személyes kapcsolatát Istennel.

Egy alkalommal az egyik közösségi tag egy olyan képet kapott, amely úgy éreztem nekem szól. Nagyon szeretem a természetet és természeti képekkel úgy érzem külön ajándékot kapok az Úrtól. Ez a kép egy tavirózsa volt, amint a felszínen ringatózik és virágzik. A magyarázat hozzá, hogy úgy imádkozzak, mint ahogy a tavirózsa megmarad a felszínen én is az imádság által maradjak a felszínen. Nehéz időket éltem meg akkor és megerősített ez a kép, hogy komolyan imádkozzam abban a helyzetben, ez adjon erőt és kitartást a mindennapok nehézségei közepette.




Köszönöm Istennek, hogy szentségeivel, igéjével és a testvéri közösségben kapott karizmák által vezette életem és megerősített kegyelmével.

Kép: Luscinia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése