2014. október 12., vasárnap

"Homeapátia", avagy mi az igazság a homeopátiával kapcsolatban?

Több, mint egy évtizede szembesültem azzal a helyzettel, hogy elkötelezett keresztényként állást kell foglalnom a homeopátiával kapcsolatban. 


Egy barátom szülei kényszerítették őt, hogy ilyen pirulákat szedjen, hiába állította, hogy ő rosszul érzi magát. Azt nehezen tudta elmagyarázni, hogy ez inkább lelki és abból következően fizikai rosszullét. Én hittem neki és akkoriban nagyon elleneztem ezt a gyógymódot. Később ez felerősödött, mert a (karizmatikus) közösségben, ahová jártam, csak negatív oldalát hallottam megemlíteni és egyértelműen az okkult praktikák közé sorolták. Pár év múlva kezdtem elbizonytalanodni, amikor hívő gyógyszerész és más elkötelezett keresztény – főként ortodox - testvérektől azt hallottam, hogy ez nem is annyira rossz. Mára eljutottam odáig, hogy igyekszem minél több véleményt meghallgatni, elolvasni, és várom, hogy hiteles egyházi vezetők is állást foglaljanak, mert ami van, azzal nem tudok elég hatékonyan érvelni azoknak, akik kérdeznek.

Írások a homeopátia és kereszténység témában:

Pro


és

Kontra





Végül egy kis humor:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése